In overleg met de Raad van Advies heeft het bestuur besloten om een derde Award toe te voegen aan de Klantcontact Quiz, namelijk de ‘Slimste klantcontact manager’. Op deze manier kunnen ook de (team)managers van de deelnemende organisaties meestrijden voor een mooie Award binnen het grootste en leukste online kennisevent van Nederland!
Aanleiding
“De Klantcontact Quiz als kennis- en leerevent is gericht op de (individuele) klantcontact medewerker en de hierboven liggende teams. Er wordt dus hoofdzakelijk getoetst en getraind op operationele kennis. Deze kennis is natuurlijk ook heel relevant voor de (team)managers, die waken immers dagelijks over de kwaliteit hiervan. Om deze reden hebben we besloten om ook de (team)managers inhoudelijk te betrekken bij de Klantcontact Quiz. Bijkomend voordeel is natuurlijk een nieuwe Award voor Managers en het hele fun element dat hier om heen hangt”, aldus bestuurslid Anja Hulsenboom.
Hoe het werkt
Deze editie (jaar 2020) van de Klantcontact Quiz bestaat uit 6 thema’s en circa 30 onderliggende leerdoelen. Thema 6 richt zich wat meer op de manager(s); we zullen hierbij bijvoorbeeld stilstaan bij trends & ontwikkelingen in de klantcontactsector. Alle deelnemers, dus zowel de medewerkers als de managers, doorlopen de hele Quiz module. Alleen tellen de antwoorden van thema 6 niet mee voor de score van de medewerkers; voor de managers telt deze score wel mee.
Heb je hier vragen over of wil je gewoon meer informatie? Stuur dan een e-mail naar contact@klantcontactquiz.nl. We staan je graag te woord!
P.s. Een week voor de daadwerkelijke Quiz op 16 september a.s. ontvangen alle deelnemende organisaties een aanmeldformulier waar de namen en e-mailadressen van de deelnemers op genoteerd dienen te worden (op teamniveau). Deelnemende managers kunnen zich apart registeren op dit formulier.
Over de Klantcontact Quiz
De Klantcontact Quiz helpt organisaties en de gehele sector met het creëren van meer positieve aandacht voor werken in de klantcontactsector. Daarnaast worden deelnemers op een leuke manier geattendeerd en getraind op algemene kennis van de klantcontactsector. Het spelelement draagt bij aan een hogere medewerkerstevredenheid en teamspirit. Omdat de quiz in de basis een online platform is, kunnen mensen eenvoudig vanaf eigen locatie deelnemen. Vanuit de deelnemende organisatie of bij de medewerker thuis bijvoorbeeld. Hiermee wordt ook meteen voldaan aan eventuele (dan nog geldende) Corona regelgeving. Kijk voor meer informatie op www.klantcontactquiz.nl.
Heeft u vragen over dit nieuwsbericht, dan kunt u contact opnemen met de organisatie van de Klantcontact Quiz via: contact@klantcontactquiz.nl.