De Klantcontact Quiz richt Raad van Advies op

Het bestuur van de Klantcontact Quiz heeft onder leiding van Anja Hulsenboom een Raad van Advies (RvA) opgericht. De RvA geeft advies over de leerdoelen van het (online) kennisevenement en speelt hiermee een belangrijke rol in de vormgeving van de Quiz.

De leden van de RvA
De klantcontactsector kent verschillende disciplines, zoals Learning & Development, Compliance, Operationeel Management, Workforce Management, Outsourcing, etc. Om zo goed mogelijk geadviseerd te worden heeft het bestuur ervoor gekozen ervaren klantcontact professionals aan te trekken, met ieder hun eigen expertise in de klantcontactsector. De leden van de RvA zijn: Anja Hulsenboom (directeur Woonoz  en voorzitter van de RvA), Geeske te Gussinklo (Directeur Klantenservice Federatie), Alexander de Ruiter (CEO van OBI4wan), Ankie Straathof (Manager Customer Care & Sales Bijenkorf) en Niels van den Broek (Business Development Director Teleperformance). De mooie combinatie van leden zorgt voor brede vakinhoudelijke kennis van de klantcontactsector. Meer informatie over de RvA en de leden vindt u op www.klantcontactquiz.nl/raad-van-advies.

Over de Klantcontact Quiz
De Klantcontact Quiz helpt organisaties en de gehele sector met het creëren van meer positieve aandacht voor werken in de klantcontactsector. Daarnaast worden deelnemers op een leuke manier geattendeerd en getraind op algemene kennis van de klantcontactsector. Het spelelement draagt bij aan een hogere medewerkerstevredenheid en teamspirit. Omdat de quiz in de basis een online platform is, kunnen mensen eenvoudig vanaf eigen locatie deelnemen. Vanuit de deelnemende organisatie of bij de medewerker thuis bijvoorbeeld. Hiermee wordt ook meteen voldaan aan eventuele (dan nog geldende) Corona regelgeving. Kijk voor meer informatie op www.klantcontactquiz.nl.

Heeft u vragen over dit nieuwsbericht, dan kunt u contact opnemen met de organisatie van de Klantcontact Quiz via: contact@klantcontactquiz.nl.

Plaats een reactie