Deelnemers kunnen worden ingeschreven!

Op woensdag 29 september is een mailing verstuurd naar alle bedrijven die in de afgelopen maanden hebben aangegeven te willen meedoen aan de Klantcontact Quiz. Daarbij is het inschrijfformulier voor de deelnemers toegevoegd, zodat medewerkers als deelnemers doorgegeven kunnen worden. 

In verband met de planning en het koppelen van de gegevens aan een unieke, persoonlijke activatiecode moeten de inschrijfformulieren uiterlijk woensdag 6 oktober aanstaande retour worden gestuurd. 

Later terugsturen geniet niet de voorkeur, aangezien het registreren en koppelen van de gegevens enige tijd vergt. Daarnaast levert het later terugsturen mogelijk een vertraging op om de benodigde gegevens bij de deelnemers in de mail te krijgen. Ter illustratie hieronder een indruk van het tijdspad:

  • Vrijdag 8 oktober 2021 : Deelnemers van wie wij de gegevens hebben gekregen ontvangen een mail voor een eerste kennismaking met het gamification platform. 
  • Maandag 11 oktober 2021 : Deelnemers ontvangen een mail met een unieke, persoonlijke activatiecode, zodat ze alvast kunnen inloggen en een eigen, gepersonaliseerde gamecharacter kunnen aanmaken. Tevens zal vanaf dat moment de mogelijkheid op het gamification platform worden geboden om de eigen teamgenoten uit te dagen voor een battle.

Van een aantal bedrijven hebben wij de vraag gekregen hoe wij omgaan met kleinere teams (<10 man). Dit is uiteraard geen probleem, net zo min als dat het een probleem is wanneer een medewerker zich last minute moet terugtrekken als gevolg van bijvoorbeeld ziekte. Meer informatie hierover volgt binnenkort op een aparte pagina, speciaal voor de deelnemers aan de Klantcontact Quiz editie 2021.

Uiteraard hopen wij op zoveel mogelijk deelnemers, want hoe meer mensen er meedoen, des te meer kunnen wij doen voor het mooie doel Stichting Make-A-Wish Nederland!