In aanloop naar de Klantcontact Quiz op 16 september a.s. organiseren we verschillende activiteiten om de deelnemers zoveel mogelijk te betrekken bij de voorbereidingen en programma van het (kennis)event. Van posters, video’s, online updates, pre-quizzen en nu ook interviews met de betrokkenen deelnemers. In de reeks van mini-interviews die komen geven wij nu het woord aan Han Bosz, Manager Operations Consumer waarin hij uitlegt waarom ICS meedoet aan de Klantcontact Quiz!
Wij wensen je veel leesplezier!
Vriendelijke groet,
Team Klantcontact Quiz
Hoe lang ben je binnen je loopbaan al actief in klantcontact?
Bijna 2 jaar.
Wat vind je het allerleukste aan het werken in het klantcontact?
Dat je direct het verschil kunt maken voor de klant. En uit eerste hand hoort wat goed gaat en wat beter kan.
Wanneer hoorde je voor het eerst van de Klantcontact quiz (en via welk kanaal)?
Wij zijn hiervoor benaderd door Inspire.
Wat vind je het allerleukste aan de Klantcontact Quiz? Of anders: waarom heb je besloten om mee te doen met/aan dit kennisevent?
Wij hebben eerder enkele keren meegedaan aan de CQ Test. Dat was echt een uitje voor onze medewerkers. Ook de voorbereiding daarnaar toe werkte goed, vooral als teambuilding voor de deelnemende teams. Dit is voor mij nu ook het belangrijkste doel voor deelname. En daarnaast leren de medewerkers zo ook meer over klantcontact. We gaan met 5 teams meestrijden voor de Awards, dus we hebben er zin in!
Op welke manier kan de Klantact Quiz bijdragen aan de doelstellingen van uw organisatie?
Met name aan ons doel voor een hoge medewerker tevredenheid. Tevreden medewerkers zijn cruciaal voor tevreden klanten!
Hieronder tref je nog een foto van ons team uit 2019 waarbij we meededen aan de CQ Test. Ook dit jaar gaan we er een feest van maken, maar dan bij ons op kantoor! 😉