Hinkelien Nijboer van Allinq over deelname aan de Klantcontact Quiz

In aanloop naar de Klantcontact Quiz op 16 september a.s. organiseren we verschillende activiteiten om de deelnemers zoveel mogelijk te betrekken bij de voorbereidingen en programma van het (kennis)event. Van posters, video’s, online updates, pre-quizzen en nu ook interviews met de betrokken deelnemers. In de reeks van mini-interviews die komen geven wij nu het woord aan Hinkelien Nijboer, Manager Beveiliging &  Monitoring bij Allinq waarin ze uitlegt waarom Allinq meedoet aan de Klantcontact Quiz!

Wij wensen je veel leesplezier!

Vriendelijke groet,
Team Klantcontact Quiz

Hoe lang ben je binnen je loopbaan al actief in klantcontact?
Na het nodige rekenwerk: 16 jaar!

Wat vind je het allerleukste aan het werken in het klantcontact?
Poeh, lastige vraag. Er zijn veel dingen leuk aan het klantcontact. Ik ben van mening dat (het écht) verbinding maken het leukste is. Dat is nogal een container begrip. Dingen voor elkaar krijgen geeft mij energie en een blije interne en/of externe klant, die (meer dan) tevreden is over onze dienstverlening, geeft mij en mijn management team een boost. Het matchen en toch wel overstijgen van de klantverwachtingen is mooi, zeker in een omgeving die sterk aan verandering onderhevig is. 

Je weet een ding zeker: er is geen dag hetzelfde in de wereld van het klantcontact. De verbinding met mijn interne en externe klanten, het sparren om zaken slimmer en beter aan te kunnen pakken -en het openstaan voor elkaars feedback- vind ik echt gaaf. Dat noem ik ECHT verbinding maken met je klant. Samenwerken. Meerwaarde leveren. De klantwens achterhalen. Overtreffen. 

Wanneer hoorde je voor het eerst van de Klantcontact quiz (en via welk kanaal)?
Ik werk nauw samen met Inspire Group. Toen ik van hun plan hoorde werd ik meteen enthousiast!

Wat vind je het allerleukste aan de Klantcontact Quiz? Of anders: waarom heb je besloten om mee te doen met/aan dit kennisevent? 
Ik vind het van belang dat de teamleiders en de medewerkers hun kennis up-to-date houden van bijvoorbeeld wet & regelgeving, de telefoonetiquette etc.
“Dat doen we altijd zo”, hoor je bij ons niet. Bij Allinq hebben we een werkklimaat waarin we medewerkers stimuleren om met (verbeter)ideeën te komen. De quiz kan daarom een mooie aanleiding zijn om bepaalde punten bespreekbaar te maken, vragen te stellen en elkaar scherp te houden.
Er zullen onderwerpen aan bod komen, waar men nog niet van heeft gehoord, omdat we het binnen onze afdeling niet gebruiken. Dit betekent niet dat
we dan geen bredere kijk op de zaak nodig hebben om innovatief te zijn in oplossingen welke wij bedenken.

Op welke manier kan de Klantact Quiz bijdragen aan de doelstellingen van jullie organisatie? 
Onze medewerkers bepalen het succes van Allinq. Samen moeten we de klus klaren. Ik hoop dat onze mensen meedoen en geïnspireerd raken en hier
wellicht nog mooie dingen uit voort vloeien. Door actief te zijn op dit onderwerp, blijven we allemaal up-to-date v.w.b. de laatste kennis & ontwikkelingen. Zo kunnen we aan slimme oplossingen werken, niet alleen onszelf, maar ook voor onze partners. Voor nu, voor morgen en daarna! Dit zit echt onze werkcultuur.

Plaats een reactie