Inspire Group slaat de handen ineen met TKC digital voor de organisatie van de Klantcontact Quiz 2022

De Klantcontact Quiz is terug! Om het dit jaar nog bigger, better and more fun te maken, hebben Inspire Group & TKC digital de handen ineengeslagen voor de organisatie van de Klantcontact Quiz 2022!

De Klantcontact Quiz is een gratis (online) kennisevent voor klantcontact organisaties waarbij medewerkers op basis van een spelelement worden getoetst en getraind op klantcontact vaardigheden. In drie jaar tijd is het kennisevent uitgegroeid tot een grootschalig klantcontact evenement dat mogelijk wordt gemaakt door de initiatiefnemers en haar sponsoren. De Klantcontact Quiz is ook trotse sponsor van Make-A-Wish Nederland. Deze organisatie vervult de allerliefste wensen van kinderen tussen de 3 en 18 jaar met een ernstige, soms zelfs levensbedreigende, ziekte. We proberen elke editie van de Klantcontact Quiz zo’n hoog mogelijk bedrag op te halen voor dit bijzondere goede doel.

Doelstelling van de Klantcontact Quiz en de bijbehorende Award uitreiking is om het werken in de klantcontactsector op een positieve manier te belichten. Bijkomend voordeel voor de deelnemende organisaties is dat zij met de Klantcontact Quiz een mooie tool in handen krijgen om medewerkers op een leuke manier meer kennis bij te brengen van het vak.

Met de Quiz-dag op 29 september werken we toe naar een live award uitreiking op 30 september. Tijdens deze awards maken we de winnaars van de Klantcontact Quiz bekend voor:

  • Beste klantcontactmedewerker
  • Beste klantcontactorganisatie
  • Beste klantcontactmanager

De inschrijvingen zijn al geopend, dus wil je hier bij zijn met je bedrijf? Schrijf je dan hier vast in!

Ilja Gleiser (CEO, Inspire Group), we zijn erg blij met deze mooie samenwerking met TKC digital. Door onze krachten te bundelen kunnen we het evenement dit jaar enorm laten groeien en vernieuwen. Zo sluiten we na de Award uitreiking bijvoorbeeld groots af met een cocktailparty voor alle deelnemende organisaties! We hebben echt de ambitie om dit event verder uit te bouwen tot het leukste en grootste klantcontact event ooit!

Tinky Bart (CEO, TKC digital): “Bigger, better, more fun. Dat is de belofte van de Klantcontact Quiz 2022. En we hebben super veel zin om die waar te maken. Kennis, spelelementen, inhoud, het goede doel en vooral veel fun zijn ingrediënten van de Quiz. Laten die nu net goed bij ons passen. Trust me: daar wil je bijzijn!”