Klantcontact Quiz gaat internationaal!

We hebben nieuws! De Klantcontact Quiz groeit sneller dan ooit. Klantcontactprofessionals wereldwijd sluiten zich aan: de eerste aanmeldingen uit Suriname zijn binnen, en ook vanuit Duitsland en Turkije is de interesse gewekt.

Gisteren waren we te gast bij TUI in Rijswijk voor een presentatie over de quiz – met online deelname van collega’s van TUI Curaçao. Nogmaals dank aan TUI en Ron van Munster voor het warme welkom!

Waarom deze ontwikkeling bijzonder is?

Omdat we samen iets unieks bouwen. De Klantcontact Quiz is geen standaardkennistest, maar:

  • een community van klantcontactprofessionals,
  • een leerervaring die écht leuk is,
  • en een kans om jouw kennis actief te delen én uit te breiden.

Het is géén droge training of eenrichtingsverkeer, maar een interactieve quiz waar jij zelf aan bijdraagt. En dát maakt het waardevol: hoe meer je erin stopt, hoe meer je eruit haalt.

Jij maakt het verschil

Elke deelnemer bouwt mee aan het succes van de Klantcontact Quiz. Door mee te doen, vragen in te sturen of collega’s uit te dagen, help jij niet alleen de quiz, maar ook het vakgebied vooruit.

Samen maken we klantcontact slimmer, leuker en beter – door de mensen die erin werken, voor de mensen die erin werken.

Doe jij al mee?

Sluit je aan bij klantcontactprofessionals van over de hele wereld en laat zien wat jij in huis hebt.

👉 Meld je team vandaag nog aan via: klantcontactquiz.nl/inschrijven

Uiteraard met dank aan Inspire Group, TKC digital, OBI4wan | nu Spotler Engage, 4Growth, VANAD Engage. Unlike others., eGain en Klantenservice Federatie voor het mogelijk maken om dit mooie event te houden.