KSF ondersteunt de Klantcontact Quiz

De Klantenservice Federatie (KSF), dé branchevereniging voor de klantcontactsector, ondersteunt de Klantcontact Quiz  als gratis (online) kennisspel voor klantcontact organisaties. De vereniging vindt het positief belichten van de sector en de kwaliteit van klantcontact belangrijk en neemt daarom ook plaats in de Raad van Advies van de quiz. Met de Klantcontact Quiz worden medewerkers op een speelse manier getoetst en getraind op klantcontact vaardigheden. De quiz kent jaarlijks twee awards: ‘De slimste klantcontact organisatie’ en ‘De slimste klantcontact medewerker’.

Positieve aandacht voor klantcontact
De KSF en Inspire delen de visie en ambitie om te laten zien hoe leuk en waardevol werken in klantcontact is. Geeske te Gussinklo, Directeur van de KSF zegt hierover: “Het bevorderen van branchekennis onder klantcontact medewerkers en het op een leuke manier promoten van onze sector is natuurlijk een initiatief dat wij graag ondersteunen. Als branchevereniging zijn wij betrokken bij verschillende initiatieven in de markt, die de klantcontactsector op een positieve manier belichten. De Klantcontact Quiz is hier een mooi voorbeeld van: medewerkers worden op een leuke manier getoetst op branche generieke vaardigheden en het spelelement brengt medewerkers en bedrijven in de klantcontactsector op een vrolijke manier bij elkaar.”

KSF in de Raad van Advies
De Klantcontact Quiz wordt jaarlijks halverwege september gehouden. Op 1 oktober is dan de prijsuitreiking, die plaatsvindt op locatie van de winnende organisatie(s). Een notaris ziet toe op een eerlijk verloop van de winnaarselectie. Geeske te Gussinklo zal namens het KSF plaatsnemen in de Raad van Advies van de Klantcontact Quiz en hiermee een actieve bijdrage leveren aan de inhoud van het programma en leerstof. Ook de prijsuitreiking wordt door te Gussinklo verzorgd.

Over de Klantcontact Quiz
De Klantcontact Quiz helpt organisaties en de gehele sector met het creëren van meer positieve aandacht voor werken in de klantcontactsector. Daarnaast worden deelnemers op een leuke manier geattendeerd en getraind op algemene kennis van de klantcontactsector. Het spelelement draagt bij aan een hogere medewerkerstevredenheid en teamspirit. Omdat de quiz in de basis een online platform is, kunnen mensen eenvoudig vanaf eigen locatie deelnemen. Vanuit de deelnemende organisatie of bij de medewerker thuis bijvoorbeeld. Hiermee wordt ook meteen voldaan aan eventuele (dan nog geldende) Corona regelgeving. Kijk voor meer informatie op www.klantcontactquiz.nl.

Over Inspire en Woonoz
Inspire is een gespecialiseerd uitzendbureau en sourcingspecialist in de klantcontactsector. Onze dienstverlening loopt uiteen van recruitment, uitzenden of detacheren van klantcontact personeel tot aan vakopleidingen en Interim management.

Woonoz is gespecialiseerd in digitale leeroplossingen op basis van cognitief leren. In samenwerking met neurowetenschappers heeft Woonoz een intelligente e-learning-oplossing ontwikkeld die, door middel van een reeks scenario’s, zijn aangepast aan de behoeften, het profiel, het niveau en het tempo van de deelnemer. Leerstof wordt hierdoor beter beheerst en onthouden  (Memory Anchoring®). Met meer dan 5 miljoen gebruikers wereldwijd is Woonoz een begrip en autoriteit op het gebied van digitaal leren!

Heeft u vragen over dit nieuwsbericht, dan kunt u contact opnemen met de organisatie van de klantcontact Quiz via: contact@klantcontactquiz.nl