Make A Wish

Het leven van een ernstig ziek kind mag niet gaan over ziekzijn alleen.

Over Make A Wish

Elke dag horen gemiddeld 3 families in Nederland dat hun kind een ernstige, soms zelfs levensbedreigende ziekte heeft. Het gezinsleven verandert in één klap totaal. Die impact is moeilijk voor te stellen. Make-A-Wish Nederland wil al deze ernstig zieke kinderen tussen 3 en 18 jaar positieve energie geven. Een ervaring die ze sterker maakt. En vertrouwen en kracht geeft voor de toekomst. Dat doen we door samen hun allerliefste wens te laten uitkomen.

Een wensvervulling ontstaat niet vanzelf. Nee, het is een zorgvuldig geplande Wish Journey. Met elkaar bedacht, uitgeschreven en tot in de puntjes geregeld. Een bijzonder traject waar een grote groep mensen maanden mee bezig is en dat van A tot Z maatwerk is. Van maanden van voorbereiden, het verheugen op, zorgeloze momenten met familie en herinneringen. Door onderdeel te zijn van een onvergetelijke Wish Journey krijgt het kind positieve energie. Zo vinden kinderen én de mensen eromheen weer nieuwe kracht om sterker de toekomst in te gaan.

Make-A-Wish Nederland vervult de allerliefste wensen van kinderen tussen de 3 en 18 jaar met een ernstige soms, zelfs levensbedreigende ziekte.

Wil je meer weten over dit prachtige goede doel? Klik dan verder!

Klantcontact Quiz & Make A Wish

De Klantcontact Quiz is trotse sponsor van Make A Wish Nederland. Het is onze doelstelling om met elke editie (elk jaar) zoveel mogelijk donaties op te halen voor dit bijzondere goede doel. 

Win-winsituatie 
De Klantcontact Quiz is op zichzelf al een MVO event, waarbij het bestuur en haar partners de klantcontactsector leuker, slimmer en beter proberen te maken. Onze doelstelling is om elk jaar zoveel mogelijk bedrijven en medewerkers mee te laten doen. Deelname is geheel kosteloos en voor iedereen toegankelijk! 

Met het sponsoren van Make A Wish proberen wij een win-winsituatie te creëren voor beide initiatieven door een bedrag per (afgeronde) deelnemer over te maken aan dit goede doel. Op deze manier snijdt het mes aan twee kanten:

1. Bedrijven worden gemotiveerd om zoveel mogelijk medewerkers te laten meedoen aan de Klantcontact Quiz (wordt de organisatie en de hele sector nog slimmer van ook!;)
2. Hoe meer deelnemers, hoe hoger het sponsorbedrag voor Make A Wish!

 

Wil je meer weten over het sponsorschap van de Klantcontact Quiz aan Make A Wish?

Mail je vraag dan naar: 
events@inspire-group.nl