Mariette van Baaren van Flanderijn over deelname aan de Klantcontact Quiz

In aanloop naar de Klantcontact Quiz op 16 september a.s. organiseren we verschillende activiteiten om de deelnemers zoveel mogelijk te betrekken bij de voorbereidingen en programma van het (kennis)event. Van posters, video’s, online updates, pre-quizzen en nu ook interviews met de betrokken deelnemers. In de reeks van mini-interviews die komen geven wij nu het woord aan Mariette van Baaren, Teammanager Contact Centrum  bij Flanderijn waarin ze uitlegt waarom Flanderijn meedoet aan de Klantcontact Quiz!

Wij wensen je veel leesplezier!

Vriendelijke groet,
Team Klantcontact Quiz

Hoe lang ben je binnen je loopbaan al actief in klantcontact?
Ik ben 7 jaar actief in de KCC-wereld. Totaal ben ik al 14 jaar bezig met hoe je communiceert met klanten en opdrachtgevers.

Wat vind je het allerleukste aan het werken in het klantcontact?
Dat geen dag en geen gesprek hetzelfde is. Iedere dag loop je tegen een nieuwe uitdaging aan.

Wanneer hoorde je voor het eerst van de Klantcontact quiz (en via welk kanaal)?
Onze leverancier Obi4Wan heeft in een nieuwsbrief informatie gedeeld over de Klantcontact Quiz.

Wat vind je het allerleukste aan de Klantcontact Quiz? Of anders: waarom heb je besloten om mee te doen met/aan dit kennisevent? 
Vorig jaar heeft het team voor het eerst meegedaan aan de Nationale CQ-test. Omdat ze erg teleurgesteld waren dat het dit jaar niet gehouden zou worden, is dit een prachtig alternatief! Wij houden wel van een uitdaging.

Op welke manier kan de Klantcontact Quiz bijdragen aan de doelstellingen van jullie organisatie? 
Wij willen de #klantvriendelijkste creditmanagement organisatie zijn van de Benelux. Door mee te doen aan de Klantcontact Quiz kunnen wij ook laten zien dat wij veel tijd en aandacht besteden aan onze klantvriendelijkheid. Een deurwaarder staat niet bekend als de meest klantvriendelijkste persoon die je moet bellen, wij willen met onze organisatie daar verandering in brengen!