OBI4wan wordt hoofdsponsor van de klantcontactquiz

OBI4wan, marktleider op het gebied van Online klantenservice, chatbots en reputatiemanagement wordt hoofdsponsor van de Klantcontact Quiz. Op deze manier wil OBI4wan een zichtbare bijdrage leveren aan het verbeteren van het imago van de klantcontactsector. 

Volgens Alexander de Ruiter, CEO van OBI4wan, is de Klantcontact Quiz een prachtig initiatief om de klantcontactsector positief te promoten. “Daar komt bij dat de Klantcontact Quiz niet zomaar een event is met een spelelement, deelnemers worden ook echt getraind op sectorkennis en vaardigheden. Medewerkers, organisaties en de sector zelf kunnen hier echt profijt uit halen. Door dit initiatief te ondersteunen hopen we een bijdrage te kunnen leveren aan de kwaliteit van klantcontact en uiteindelijk ook aan blije consumenten.”   

Heeft u vragen over dit nieuwsbericht, dan kunt u contact opnemen met de organisatie van de klantcontact Quiz via: contact@klantcontactquiz.nl

Plaats een reactie