Raad van Advies (Rva)

De RvA bestaat uit professionals uit de klantcontactsector die toezien op de kwaliteitborging van de Klantcontact Quiz als kennisevent.

Leden

De RvA geeft advies over de leerdoelen van de Klantcontact Quiz en speelt hiermee een belangrijke rol in de vormgeving van het kennisevent. Om zo goed mogelijk geadviseerd te worden heeft het bestuur ervoor gekozen ervaren klantcontact professionals aan te trekken, met ieder hun eigen expertise in de klantcontactsector. Hieronder stellen wij de leden aan u voor.

Anja Hulsenboom
Voorzitter RvA

Directeur Woonoz
anja.hulsenboom@woonoz.com
www.woonoz.com/nl

Branche expertise:
opleiden, persoonlijk ontwikkelen en digitaal leren

Branche ervaring:
>20 jaar

Anja is een van de meest ervaren Experts op het gebied van klantcontact opleidingen van Nederland. Als voormalig bestuurslid van de KSF en lid van de sectorraad SBB (voorheen Ecabo), is ze daarnaast een belangrijke adviseur en ambassadeur binnen de klantcontactsector.

Geeske te Gussinklo
Member RvA

Directeur Klantenservice Federatie
geeske.tegussinklo@klantenservicefederatie.nl
www.klantenservicefederatie.nl

Branche expertise: trends in klantcontact, onderzoek, digitale transformatie, psychologie

Branche ervaring:
Ruim 7 jaar directeur van de brancheorganisatie voor klantcontact

Geeske heeft als rode draad in haar loopbaan mens en werk. Na haar studie psychologie werkte zij 10 jaar als regiomanager bij een uitzendorganisatie. Daarna heeft zij als directeur van een Stichting binnen klantcontact meer dan 500 MBO diploma’s mogen (mede) organiseren en uitreiken. Binnen de 7 jaar bij de Klantenservice Federatie staan zowel de mens, de techniek als het proces centraal, binnen het kader van digitale transformatie. Ontwikkeling van het vakgebied is zichtbaar en biedt ook nog mooie kansen.

Alexander de Ruiter
Member RvA

CEO bij OBI4wan
alexander@obi4wan.com
www.obi4wan.com

Branche expertise:
Contact Center, Sales en Marketing technologische oplossingen

Branche ervaring:
> 25 jaar

Alexander is Co-founder en CEO van OBI4wan en heeft meer dan 25 jaar ervaring op het gebied van klantenservice. Hij is gepassioneerd om organisaties te helpen hun klantenservice naar een hoger niveau te tillen: “Mijn passie is het continu blijven verbeteren van customer service processen, door het combineren van technologie en menselijke interactie.”

Ankie Straathof
Member RvA

Manager Customer Care & Sales bij de Bijenkorf
ankie.straathof@debijenkorf.nl
www.debijenkorf.nl

Branche expertise:
Operationeel management, interimmanager en crisismanager in Customer Care

Branche ervaring: >20 jaar

Ankie is een zeer ervaren manager binnen de Klantcontact branche. Tweemaal is zij genomineerd als manager of the year; daarnaast heeft ze meerdere branche awards gewonnen met haar klantcontact team. Ankie geeft colleges bij o.a. Nijenrode en is een bekend spreker op vele congressen.

Niels van den Broek
Member RvA

Director Business Development Teleperformance
niels.vandenbroek@teleperformance.com
https://nl.www.teleperformance.com/nl-nl

Branche expertise:
Outsourcing, Business Development

Branche ervaring: >10 jaar

Niels is jarenlang actief binnen de klantcontact branche. Begonnen als customer service adviseur, doorgegroeid naar supervisor en inmiddels actief in sales en business development. Daarnaast geruime tijd werkzaam geweest binnen de e-commerce sector en daarmee een sterke focus op klantcontact binnen Retail en Online.