Raad van Advies (Rva)

De RvA bestaat uit professionals uit de klantcontactsector die jaarlijks het bestuur van de Klantcontact Quiz adviseren over de te kiezen leerdoelen.

Leden

De RvA geeft advies over de leerdoelen van de Klantcontact Quiz en speelt hiermee een belangrijke rol in de vormgeving van het kennisevent. Om zo goed mogelijk geadviseerd te worden heeft het bestuur ervoor gekozen ervaren klantcontact professionals aan te trekken, met ieder hun eigen expertise in de klantcontactsector. Hieronder stellen wij de leden aan u voor.

Esther Goos
Thema: Social media

Founder / CEO
Scooperz

Esther Goos is CEO en oprichter van Scooperz, een van de snelstgroeiende agencies van Nederland op het gebied van webcare, social media marketing en influencers. Ze is een echte trendsetter als het gaat om nieuwe kanalen waarop merken in contact kunnen treden en blijven met hun klanten en volgers. 

Met ruim 20 jaar ervaring in het vakgebied van klantcontact heeft Esther zich gespecialiseerd in social media en digitale klantcontacten. Haar verworven expertise en passie zet zij graag in binnen de Raad van Advies van de Klantcontact Quiz! 

Ludo Raedts
Thema: Trends en ontwikkelingen

Founding partner
RIFF Digital Engagement

Ludo is al jaren betrokken in de klantcontact branche op het gebied van innovatie. Als oprichter en partner van RIFF Digital Engagement ondersteunt hij vele bedrijven bij het optimaliseren van het klantcontact en met name bij het inzitten van nieuwe kanalen en technologieën. Hierbij zoekt hij altijd naar de balans tussen mens en techniek vanuit de overtuiging dat het uiteindelijk mensen zijn die het verschil maken in het klantcontact.

De ervaring die Ludo mee neemt zet hij graag in de klantcontact quiz waar hij niet alleen nadruk zal leggen op nieuwe technieken maar ook op andere ontwikkelingen in de branche.

Marieke Fieten
Thema: Wet- en regelgeving

Directeur Klant & Operations
Menzis

Het is in je klantencontact, dat je als bedrijf echt het verschil kunt maken. Vanuit deze overtuiging is Marieke altijd opzoek naar mogelijkheden om ook dat verschil te maken. Niet bang om soms ook een beetje te experimenteren met nieuwe mogelijkheden of andere invalshoeken.

Daarbij staat of valt het succes van het klantcontact met medewerkers die deskundig zijn maar zeker ook lol hebben in hun werk. Met elkaar en voor elkaar, elke dag de klanten van Menzis een beetje leefkrachtiger maken, dat is wat wij doen!

Nienke Bloem
Thema: Customer Experience

Keynote Speaker CX
Nienke Bloem Services BV

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Tom van de Wal
Thema: KPI’s en sturing

Director Customer Experience
Change

Het snijvlak tussen klanten en bedrijven, daar ligt mij passie.  Hoe maak je dat zo makkelijk en leuk mogelijk voor iedereen, voor de klant en voor medewerkers. Klantcontact is daar natuurlijk een super belangrijk onderdeel in. Ik heb gewerkt in verschillende rollen in dit gebied, als consultant/adviseur, later als verantwoordelijke bij oa. Samsung en MediaMarkt en nu met mijn eigen bedrijf ChangeCX.

Als onderdeel van de Raad van Advies help en denk ik mee over het thema KPIs en sturing. Wanneer doe je het goed? Want wat is beter, een tevreden klant of een tevreden baas?

Lois Leene
Thema: Nederlandse taal

Service Content Consultant
TKC Digital

Mijn naam is Loïs Leene en ik help dit jaar met veel plezier mee aan de Klantcontactquiz! Door mijn werk als Service Content specialist ben ik veel met taal bezig. Dat gevoel voor taal komt nu goed van pas bij het maken van vragen voor de quiz.

In mijn vrije tijd sta ik het liefst de hele dag in de keuken om een diner te bereiden voor vrienden of familie, daar zoek ik dan nog liever een mooi glas wijn bij uit. In Den Bosch, de stad waar ik woon, schrijven we Bourgondisch met een hoofdletter B. Dat proef ik maar al te graag terug in één van de mooie restaurants in de stad.

Ankie Straathof
Thema: Klantcontact vaardigheden

Manager Customer Care
De Bijenkorf

Mijn passie is de klant. Het leren van de klant en de klant werkelijk centraal stellen binnen de besluitvorming en strategie van een organisatie. Zoals ik het zie is de klantstrategie essentieel voor iedere onderneming.

Mijn kracht en focus is een transparante geïntegreerde aanpak over alle kanalen heen, waarbij de klant de keuze heeft. In vaktermen: Social Customer Relationship Management en een Omnichannel-approach.