Een aantal deelnemers hebben een review geschreven over hoe zij de quiz hebben ervaren, vanaf het moment dat zij voor het eerst met de quiz in aanraking kwamen tot aan het moment dat de quiz werd gesloten. De eerste reactie komt van Diana Karrenbeld, Hoofd Klant Contact Center van het Dijklander Ziekenhuis, die ons al direct na afloop van de quiz liet weten hoe zij het heeft gedaan en alles heeft ervaren.
Via LinkedIn raakte ik in contact met Herman van de Klantcontact Quiz. Hij vroeg of hij mij mocht bellen om uit te leggen wat zij doen. Mijn eerste reactie was “Zolang je mij maar niets wilt verkopen mag je een keer bellen!“.
Herman belde en heeft alles tijdens een leuk, geanimeerd gesprek uitgelegd. Het maakte mij gelijk zo enthousiast dat ik het mijn team vertelde. Een beetje competitie met een nieuw team dat nog geen jaar met elkaar werkt is namelijk wel een uitdaging.
Begin juli kwam Chantal bij ons langs om kennis te maken en promotieposters voor de Klantcontact Quiz te brengen. We hadden een hele leuke klik en wat fijn om met iemand te praten (kletsen) die ook op een klantcontactcentrum had gewerkt.
We hebben de poster opgehangen en regelmatig herhaald in het team dat we mee gaan doen. Wanneer er weer een proefquiz was geweest kwamen de medewerkers enthousiast vertellen hoeveel ze er goed hadden, werd alles in het team besproken en hebben we onderling ook veel lol beleefd.
Nu op de dag van de Klantcontact Quiz, 16 september, zit ik in Frankrijk en heb toch even Herman gevraagd of hij de link kon doorsturen. Want ja, ik ben dan wel echt een fanatiekeling die graag meedoet. Vanochtend heb ik dan ook goed ontbeten, kop thee naast me, de tablet aan en GO!
Wat een gave manier van leren en quizzen! Er was één vraag die zich bleef herhalen en deed ik elke keer onjuist. Gek werd ik ervan! Ik was er wel even zoet mee, maar uiteindelijk heb ik een mooie score voor mijzelf neer mogen zetten. En dat terwijl ik lekker in de zon op het terras zat te quizzen.