Sponsoren

De Klantact Quiz wordt gesponsord door bedrijven die de ontwikkelingen in de klantcontactsector een warm hart toedragen.

OBI4wan (hoofdsponsor)

OBI4wan biedt award-winning oplossingen en services voor reputatiemanagement, actiegerichte inzichten uit data, customer experience, chatbots en artificial intelligence. Wij maken innovatieve technologie toegankelijk en bieden naast gebruiksvriendelijke tools ook uitgebreide services als onderzoek en data-analyse, strategieontwikkeling en training.

Kijk voor meer informatie op www.obi4wan.com/nl

Inspire Group (sponsor & organisator)

Inspire is een gespecialiseerd uitzendbureau en sourcingspecialist in de klantcontactsector. Onze dienstverlening loopt uiteen van recruitment, uitzenden of detacheren van klantcontact personeel tot aan vakopleidingen en interim management..

Kijk voor meer informatie op www.inspire-group.nl

Co-sponsoren

AtHand is de specialist in gamification en gamebased learning. Door de slimme inzet van spel creëren we een turbo op leren en presteren. Gamification is nooit een doel op zich maar wél vaak een uitstekend middel om resultaten te verbeteren. Door te sturen op kennis, houding en gedrag realiseren we indrukwekkende resultaten.

Of het nou gaat om onboarding, sales, verandermanagement of leiderschapstrajecten, wij zetten graag onze gamification methodieken in om de resultaten van onze klanten te boosten. Dat is wat wij noemen “The Power of Play”.

Kijk voor meer informatie op https://www.athand.nl

Van onze oplossing voor omnichannel cloud contactcenters tot onze op maat gemaakte integratiesystemen: wij zetten geavanceerde technologie in voor de transformatie van klantcontact. 

Content Guru ontwikkelt kunstmatige intelligentie (AI) en AI en modellen voor gedragsvoorspelling om naadloze end-to-end customer journeys te creëren die de loyaliteit versterken en het succes van organisaties overal ter wereld vergroten.

Kijk voor meer informatie op https://www.contentguru.com/nl

Wij zien het als onze missie om onze opdrachtgevers maximaal te ontzorgen op het vlak van customer experience. Daarbij zetten we, naast het team van gemotiveerde en goed opgeleide collega’s, digitale platformen en oplossingen in om klanttevredenheid, medewerkertevredenheid en waarde te maximaliseren. 

We hebben in Nederland 900 medewerkers die werkzaam zijn vanuit huis en 5 locaties verspreid over het land. Daarnaast beschikken we over 2 near-shore locaties in Turkije voor de Nederlandstalige markt.

Kijk voor meer informatie op www.continuumgbl.com

Teleperformance is dé strategische partner van marktleiders en pioniers wereldwijd en biedt in Nederland al 29 jaar oplossingen op maat om van iedere interactie de beste klantervaring en -beleving te maken.

Wij hebben het grootste team aan interactie-experts ter wereld. Met een multicultureel, multilingual team en decennia aan ervaring leveren wij het breedste aanbod aan omnichannel-oplossingen en -technologieën

Kijk voor meer informatie op https://teleperformance.com

TKC digital is dé specialist in kennismanagement. Wij creëren waarde voor onze klanten in hun (digital) service journey.  We besteden hierbij aandacht aan de inrichting van teams, de kwaliteit, inhoud en vorm van  content, servicejourneyprocessen, kennismanagementprocessen, het definiëren en aanhaken van de juiste stakeholders en hoe kennismanagementsystemen hierop aansluiten.

Kijk voor meer informatie op https://www.tkcdigital.com/nl

Met meer dan 160 locaties in 49 landen bedienen we een groot deel van de wereld. Meer dan 500 van ‘s werelds toonaangevende bedrijven vertrouwen ons om voor hun klanten te zorgen en hun merkbeleving en diensten te waarborgen.

Wij creëren meerwaarde door het toepassen van innovatieve technologieën zoals AI en spraakherkenning voor een duurzame customer experience en een nieuwe manier van werken. Mens en technologie in perfecte harmonie.

Kijk voor meer informatie op https://webhelp.com/nl

Frankwatching is dé plek voor iedereen die zich bezig houdt met of interesse heeft in marketing, communicatie, social media en tech. Meer dan 600 experts delen hun kennis via artikelen, infographics, video’s en podcasts op de blog. Elke maand lezen ca. 400.000 unieke bezoekers deze artikelen. Frankwatching heeft een actieve en betrokken community, en 450.000 volgers en abonnees via verschillende social channels en e-mailnieuwsbrieven.

Kijk voor meer informatie op https://www.frankwatching.com