Sponsoren

De Klantact Quiz wordt gesponsord door bedrijven die de ontwikkelingen in de klantcontactsector een warm hart toedragen.

Steam-connect (hoofdsponsor)

Met Steam-connect conversation software bundel je al je contactkanalen in één oplossing. Een toekomstbestendig platform, waar je altijd en overal kunt aanhaken. 

Steam-connect geeft je volledige vrijheid, via welke (toekomstige) kanalen de conversatie ook loopt. Alle klantinteracties worden moeiteloos bijgehouden, zodat je nooit meer de verhaallijn kwijtraakt. Zo kun je attenter zijn, meteen begrip tonen en het juiste inzicht bieden. Empathisch en heel effectief. Met Steam-connect blijft elke conversatie optimaal op stoom. De ideale krachtbron voor elke conversatie.

Kijk voor meer informatie op https://www.steam-connect.com

Inspire Group (sponsor & organisator)

Inspire is een gespecialiseerd uitzendbureau en sourcingspecialist in de klantcontactsector. Onze dienstverlening loopt uiteen van recruitment, uitzenden of detacheren van klantcontact personeel tot aan vakopleidingen en interim management..

Kijk voor meer informatie op www.inspire-group.nl

TKC digital (sponsor & organisator)

TKC digital is dé specialist in kennismanagement. Wij creëren waarde voor onze klanten in hun (digital) service journey.  We besteden hierbij aandacht aan de inrichting van teams, de kwaliteit, inhoud en vorm van  content, servicejourneyprocessen, kennismanagementprocessen, het definiëren en aanhaken van de juiste stakeholders en hoe kennismanagementsystemen hierop aansluiten.

Kijk voor meer informatie op https://www.tkcdigital.com/nl

Co-sponsoren

AtHand is de specialist in gamification en gamebased learning. Door de slimme inzet van spel creëren we een turbo op leren en presteren. Gamification is nooit een doel op zich maar wél vaak een uitstekend middel om resultaten te verbeteren. Door te sturen op kennis, houding en gedrag realiseren we indrukwekkende resultaten.

Of het nou gaat om onboarding, sales, verandermanagement of leiderschapstrajecten, wij zetten graag onze gamification methodieken in om de resultaten van onze klanten te boosten. Dat is wat wij noemen “The Power of Play”.

Kijk voor meer informatie op https://www.athand.nl

Wij zien het als onze missie om onze opdrachtgevers maximaal te ontzorgen op het vlak van customer experience. Daarbij zetten we, naast het team van gemotiveerde en goed opgeleide collega’s, digitale platformen en oplossingen in om klanttevredenheid, medewerkertevredenheid en waarde te maximaliseren. 

We hebben in Nederland 900 medewerkers die werkzaam zijn vanuit huis en 5 locaties verspreid over het land. Daarnaast beschikken we over 2 near-shore locaties in Turkije voor de Nederlandstalige markt.

Kijk voor meer informatie op www.continuumgbl.com

Teleperformance is dé strategische partner van marktleiders en pioniers wereldwijd en biedt in Nederland al 29 jaar oplossingen op maat om van iedere interactie de beste klantervaring en -beleving te maken.

Wij hebben het grootste team aan interactie-experts ter wereld. Met een multicultureel, multilingual team en decennia aan ervaring leveren wij het breedste aanbod aan omnichannel-oplossingen en -technologieën

Kijk voor meer informatie op https://teleperformance.com

Met wereldwijd meer dan 100.000 passionate game-changers op 160 locaties in 50 landen creëren, realiseren en optimaliseren we onvergetelijke menselijke ervaringen in de digitale wereld van vandaag. We ontwikkelen game-changing customer journeys voor de marktleiders van vandaag en de unicorns van morgen.

Momenteel vertrouwen meer dan 500 van ’s werelds toonaangevende bedrijven ons om voor hen de beste klantervaringen te creëren en hun merkbeleving en diensten te waarborgen.
Bij Webhelp staan de mensen centraal. Met onze diversiteit aan culturen hebben we één ding gemeen en dat is dat we onze klanten willen helpen en daarbij elke dag het verschil maken.

Webhelp, Think Human.

Kijk voor meer informatie op https://webhelp.com/nl

Food-sponsoren

Wil je als bedrijf succesvol zijn en blijven dan is het hebben van een onderscheidende klantenservice een voorwaarde. Maar ja… Voor veel bedrijven is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Welke technologie heb je nodig om klantcontact optimaal in te richten en ook nog eens zo efficiënt mogelijk?

Met onze ervaring van meer dan 30 jaar, weten we dat de branche nooit stil staat. De technologie ontwikkelt zich razendsnel en (persoonlijk) klantcontact is belangrijker dan ooit. Met die technologie kan Frontline Solutions je helpen.
https://frontline-solutions.nl

Onze missie is ’truly engaged customers and organisations’. Daar zorgen wij voor door jou toegankelijke oplossingen voor webcare, messaging, chatbots, media monitoring en data-analyse te bieden. Daarmee komen klanten heel gemakkelijk met jouw organisatie in contact en andersom. Zo loopt de communicatie altijd gesmeerd en blijf je betrokken bij elkaar. Effortless engagement noemen wij dat.
https://www.obi4wan.com/

We bieden technologie waarmee onze klanten data tot zich kunnen nemen via de zintuigen van hun voorkeur.

Onze dienstverlening benadert de persoon achter het beeldscherm als mens. Dat doen we via de zintuigen: horen en zien, maar in de toekomst misschien ook wel via voelen, ruiken en proeven. Of het nu gaat om onze concepten rond robotisering via beeldherkenning technologie tot kennisbanken: We raken de mens via de zintuigen en we richten ons op een menselijke gift die machines niet bezitten: Intuïtie.

https://www.pegamento.nl/