Steven van Belleghem

Expert in customer experience, onderzoeker, auteur van (bestselling) boeken, bekende internationale spreker, parttime marketingprofessor en ondernemer!

Over Steven van Belleghem

Steven is een expert in klantbeleving in een digitale wereld. Hij is een veelgevraagd spreker in binnen- en buitenland. In zijn keynotepresentaties neemt Steven zijn publiek op een slimme, enthousiaste en inspirerende manier mee op reis naar de wereld van moderne klantrelaties. Steven gaf ongeveer 1.000 keynote speeches in meer dan 40 landen.

Steven is de auteur van vijf bestverkochte boeken. Hij werd bekend door zijn eerste boek, The Conversation Manager, dat de prijs won voor het meest innovatieve marketingboek van 2010. Steven schreef ook The Conversation Company, When Digital Becomes Human en zijn meest recente boek, klanten overmorgen. When Digital Becomes Human ontving de prijs van ‘Best Marketing Book of 2015’. Er werden meer dan 150.000 exemplaren van zijn boeken verkocht.

Steven is ook ondernemer. Hij is medeoprichter van inspiratiebureau Nexxworks en medeoprichter van contentcreatiebedrijf Snackbytes. De eerste 12 jaar van zijn carrière werkte hij als consultant en managing partner van het innovatieve marktonderzoeksbureau InSites Consulting. In die tijd groeide het bedrijf van 8 naar 130 medewerkers met vestigingen in 5 landen. Steven is ook parttime marketingprofessor aan Vlerick Business School en gastspreker aan London Business School.

Wil je meer weten over Steven van Belleghem?