TKC Digital wordt co-sponsor van de klantcontactquiz

TKC digital is co-sponsor geworden van de Klantcontact Quiz.  Als dé specialist in kennismanagement begrijpt TKC digital als geen ander wat voor een belangrijke rol kennis speelt rondom de kwaliteit en succes van klantcontact afdelingen. Als sponsor wil TKC digital een bijdrage leveren aan het verhogen van het kennisniveau en kwaliteit van de klantcontactsector.

Tinky Bart, CEO van TKC digital zegt hierover het volgende: “Klantcontact is een vak. Een vak waarin professionals dag in dag uit klanten helpen. Dat vraagt nogal wat, want je moet verstand hebben van veel verschillende zaken. Het begint met je verdiepen in je klant en klantgericht zijn. Maar ook voer je moeilijke gesprekken en vraag je je af hoe ver je mag gaan om complexe klantvragen op te lossen. Daar heb je inhoudelijke kennis voor nodig over je eigen organisatie, de producten, diensten, acties en werkwijze. Ook moet je verstand hebben van wet- en regelgeving in een voortdurend veranderende omgeving. Dat is geen sinecure en daar kunnen wij alleen maar een hele diepe buiging voor maken. Hou al die ballen maar eens in de lucht, chapeau! “

“Wij dragen dit vak al jarenlang een warm hart toe en weten als geen ander hoe complex het soms kan zijn. Daarom vinden we de Klantcontact Quiz zo’n mooi initiatief. In dit online kennisevent staat het vak klantcontact centraal en kunnen medewerkers van klantcontactcentra in Nederland en België hun kennis testen. Dat levert waardevolle inzichten op en die worden weer gebruikt als input voor verbetering. Aandacht voor ons vak, voor de mens achter de schermen in klantcontact én voor de kwaliteit van service maken dat wij graag meedoen aan dit initiatief. Daarnaast houden we van winnen, dus het spelelement met een spetterende bekendmaking van de winnaar maakt het voor ons extra leuk om mee te doen. We hebben er zin in!”

Heeft u vragen over dit Nieuwsbericht, dan kunt u contact opnemen met organisatie van de Klantcontact Quiz via contact@klantcontactquiz.nl