“๐๐ฏ๐ป๐ฆ ๐ฎ๐ช๐ด๐ด๐ช๐ฆ ๐ช๐ด ๐ฐ๐ฎ ๐ฌ๐ญ๐ข๐ฏ๐ต๐ค๐ฐ๐ฏ๐ต๐ข๐ค๐ต ๐ฑ๐ฆ๐ณ๐ด๐ฐ๐ฐ๐ฏ๐ญ๐ช๐ซ๐ฌ, ๐จ๐ฆ๐ฎ๐ข๐ฌ๐ฌ๐ฆ๐ญ๐ช๐ซ๐ฌ ๐ฆ๐ฏ ๐ธ๐ข๐ข๐ณ๐ฅ๐ฆ๐ท๐ฐ๐ญ ๐ต๐ฆ ๐ฎ๐ข๐ฌ๐ฆ๐ฏ. ๐๐ฆ๐ป๐ฆ ๐ฒ๐ถ๐ช๐ป ๐ฃ๐ณ๐ฆ๐ฏ๐จ๐ต ๐ฎ๐ฆ๐ฏ๐ด๐ฆ๐ฏ ๐ด๐ข๐ฎ๐ฆ๐ฏ, ๐ด๐ต๐ช๐ฎ๐ถ๐ญ๐ฆ๐ฆ๐ณ๐ต ๐ท๐ข๐ฌ๐ฌ๐ฆ๐ฏ๐ฏ๐ช๐ด ๐ฆ๐ฏ ๐ญ๐ข๐ข๐ต ๐ป๐ช๐ฆ๐ฏ ๐ฉ๐ฐ๐ฆ ๐ญ๐ฆ๐ถ๐ฌ รฉ๐ฏ ๐ฃ๐ฆ๐ญ๐ข๐ฏ๐จ๐ณ๐ช๐ซ๐ฌ ๐ฌ๐ญ๐ข๐ฏ๐ต๐ค๐ฐ๐ฏ๐ต๐ข๐ค๐ต ๐ช๐ด”.
Lenhard Los, CEO VANAD Engage
Wij sponsoren de Klantcontact Quiz, omdat klantcontact het kloppend hart is van elke organisatie. Het is dรฉ plek waar je klantbeleving invulling geeft en direct in contact staat met het belangrijkste van elke organisatie: de klanten.ย En waar wij als organisatie met trots het verschil maken. Voor mensen รฉn met mensen.
Zoals VANAD Engage helpt met het ontwikkelen van skills for life (o.a. communicatieve vaardigheden, problemen oplossen en omgang met technologie), laat de Klantcontact Quiz zien hoe leuk รฉn belangrijk klantcontact is en hoe je, door interactief bezig te zijn, mรฉt plezierย kunt leren en groeien tegelijk.
Als hoofdsponsor doen wij mรฉรฉr dan alleen ons logo verbinden:
โ
Als onderdeel van onze MVO-ambitie willen we dat deelname gratis is voor alle spelers
โ
We doen zelf mee met teams uit onze organisatie
โ
We betrekken ook onze opdrachtgevers (zoals Transavia, Greenwheels en Jumbo) actief bij deze editie

Klantcontact verandert snel door digitalisering, AI, ontwikkeling van spraaktechnologie en stijgende klantverwachtingen. Klanten willen de juiste informatie, gemakkelijk toegankelijk met een persoonlijke ฬถbenadering รฉn empathie. Hierin begeleiden wij, met technologie als hulpmiddel, organisaties vanuit onze visie dat โevery contact tells a storyโ en โevery contact countsโ. Met onze GenAI-technologie ontsluiten wij kennis en informatieย voor klantadviseurs en digitale kanalen, zodat we de klantbeleving blijven versterken, zowel nu en in de toekomst.
Klantcontact is topsport. Medewerkers verdienen erkenning, groeimogelijkheden en de juiste tools om hun werk goed en met plezier te doen. We investeren in de ontwikkeling van onze mensen. Met coaching, zelforganiserende teams en aandacht voor werkgeluk.ย Omdat klantcontact een serieuze carriรจrekeuze is, waar je skills for life ontwikkelt. Door de Klantcontact Quiz te sponsoren รฉn met verschillende teams mee te doen, geven we onze medewerkers een mooie tool in handen. Zo kunnen zij groeien op zowel persoonlijk als professioneel vlak.
Vanuit VANAD Engage hopen wij dat de Klantcontact Quiz de deelnemers een gevoel van trots op en in hun vak geeft, waarbij zij nieuwe inzichten krijgen en bevestigt zien dat leren ook leuk is. En wie weet: inspiratie om zelf verder te groeien in klantcontact, omdat de medewerkers van nu de leiders van de toekomst kunnen worden. Jouw werk doet ertoe, dus blijf leren, blijf lachen en vooral, blijf jezelf ontwikkelen. En ongeacht of je nu wint of niet, ons mooie vak verdient een podium, waarbij wij graag helpen.
De Klantcontact Quiz wordt mogelijk gemaakt door de initiatiefnemers en sponsoren: eGain, VANAD Engage. Unlike others., OBI4wan | nu Spotler Engage, 4Growth, Steam-connect, TKC digital, Klantenservice Federatie &ย
Inspire Group
