3Fiftnine is co-sponsor geworden van de Klantcontact Quiz. “Als de specialist in agent-first software solutions ontwikkelt 3Fiftynine cloud-based producten met de agent in gedachten, om het werk voor hem/haar zo leuk en makkelijk mogelijk te maken. Als sponsor wil 3Fiftnine een bijdrage leveren aan een mooi en leuk event dat juist in het teken (belang) staat van de klantcontact medewerker.
Randy Drielinger, CEO van 3Fiftnine zegt hierover het volgende: “Het vak klantcontact zou meer in de schijnwerpers mogen staan. Als agent ben je de belangrijkste spil in een bedrijf. Je weet het vaak als een van de eerste als een klant niet tevreden is en bent dan ook het eerste aanspreekpunt. Je bent de stem van het bedrijf en daar mag meer aandacht voor zijn. Het feit dat de Klantcontact Quiz alle aspecten aan bod laat komen die belangrijk zijn voor de agent, maakt dat wij er graag onze naam aan verbinden.”
“Onze producten zijn ontstaan vanuit onze jarenlange ervaring binnen de contact center wereld. Daarin zagen wij veelvuldig wat er goed ging, maar ook waar gebrek aan was. We zagen hoe ver agents gingen om de klant te helpen, hoe gedreven ze waren, maar ook dat ze daarin vaak tegen beperkingen van systemen aanliepen en wij besloten daar iets aan te doen. De agent zou zijn volledige focus op de klant moet kunnen leggen en geen hinder en frustratie ervaren bij het afsluiten van een call, doordat er 5 schermen oppoppen om af te sluiten. Of dat hij maar uit vijf lettertypen kan kiezen bij het versturen van een mail. Zo onstond onze agent-first philosophy. We zorgen bij al onze software solutions dat het waarde toevoegt voor de agent, het geweldige gebruikskenmerken heeft en dat het er ook mooi uit ziet”.
Heeft u vragen over dit Nieuwsbericht, dan kunt u contact opnemen met organisatie van de Klantcontact Quiz via contact@klantcontactquiz.nl