Organisatie

De Klantcontact Quiz is een initiatief van Uitzendbureau en sourcing specialist Inspire in samenwerking met Woonoz, specialist in digitale leeroplossingen.

Inspire Sourcing Solutions

Inspire is een gespecialiseerd uitzendbureau en sourcingspecialist in de klantcontactsector. Onze dienstverlening loopt uiteen van recruitment, uitzenden of detacheren van klantcontact personeel tot aan vakopleidingen en Interim management.

Met onze Managed Flexpool oplossingen leveren wij klantcontact medewerkers  op locatie van onze opdrachtgevers én zijn wij verantwoordelijk voor de Team (KPI) resultaten. Zaken als het leveren van voldoende gekwalificeerd personeel,  kennismanagement en het behalen van de gestelde doelstellingen (KPI’s) vallen hierbij onder de verantwoordelijkheid van Inspire

Kijk voor meer informatie op www.inspire-group.nl

Woonoz

Woonoz is gespecialiseerd in digitale leeroplossingen op basis van cognitief leren.  In samenwerking met neurowetenschappers heeft Woonoz een intelligente e-learning-oplossing ontwikkeld die, door middel van een reeks scenario’s, zijn aangepast aan de behoeften, het profiel, het niveau en het tempo van de deelnemer. Leerstof wordt hierdoor beter beheerst en onthouden  (Memory Anchoring®). Met meer dan 5 miljoen gebruikers wereldwijd is Woonoz een begrip en autoriteit op het gebied van digitaal leren!

Kijk voor meer informatie op www.woonoz.com/nl

 

Sponsoren

De Klantcontact Quiz wordt gesponsord OBI4wan, specialist in online customer experience, chatbots en artificial intelligence services. Met haar diepe kennis van de klantcontactsector ondersteunt OBI4wan graag de doelstellingen van de Klantcontact Quiz.  Wil je meer weten over de sponsoren?