Organisatie

De Klantcontact Quiz is een initiatief van Uitzendbureau en sourcing specialist Inspire (a VANAD Company) in samenwerking met de KSF (Klantenservice Federatie), TKC Digital en Spotler.

Inspire Group (a VANAD Company)

Inspire is een gespecialiseerd uitzendbureau en sourcingspecialist in de klantcontactsector. Onze dienstverlening loopt uiteen van recruitment, uitzenden of detacheren van klantcontact personeel tot aan vakopleidingen en interim management.

Wij inspireren bedrijven om hun klantcontact afdelingen continu te verbeteren door onze unieke aanpak, diensten en hang naar kwaliteit. Anderzijds inspireren wij onze medewerkers om het maximale uit hun carrière te halen via ons talentenprogramma en vakopleidingen.

Kijk voor meer informatie op www.inspire-group.nl

TKC digital

TKC digital is dé specialist in kennismanagement. Wij creëren waarde voor onze klanten in hun (digital) service journey.  We besteden hierbij aandacht aan de inrichting van teams, de kwaliteit, inhoud en vorm van  content, servicejourneyprocessen, kennismanagementprocessen, het definiëren en aanhaken van de juiste stakeholders en hoe kennismanagementsystemen hierop aansluiten.

Kijk voor meer informatie op tkcdigital.com/nl

Spotler

Onze missie is ’truly engaged customers and organisations’. Daar zorgen wij voor door jou toegankelijke oplossingen voor webcare, messaging, chatbots, media monitoring en data-analyse te bieden. Daarmee komen klanten heel gemakkelijk met jouw organisatie in contact en andersom. Zo loopt de communicatie altijd gesmeerd en blijf je betrokken bij elkaar. Effortless engagement noemen wij dat.

Voor meer informatie, ga naar https://spotler.com/nl-nl

Klantenservice Federatie

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.

Sponsoren

De Klantcontact Quiz wordt gesponsord door verschillende bedrijven met diepe wortels in in de klantcontactsector en die stuk voor stuk willen bijdragen aan het continu verbeteren van de klantcontactsector. Wil je meer weten over de sponsoren?