Organisatie

De Klantcontact Quiz is een initiatief van Uitzendbureau en sourcing specialist Inspire in samenwerking met Ohana Advies specialist in digitale leeroplossingen.

Inspire Group

Inspire is een gespecialiseerd uitzendbureau en sourcingspecialist in de klantcontactsector. Onze dienstverlening loopt uiteen van recruitment, uitzenden of detacheren van klantcontact personeel tot aan vakopleidingen en interim management.

Wij inspireren bedrijven om hun klantcontact afdelingen continu te verbeteren door onze unieke aanpak, diensten en hang naar kwaliteit. Anderzijds inspireren wij onze medewerkers om het maximale uit hun carrière te halen via ons talentenprogramma en vakopleidingen.

Kijk voor meer informatie op www.inspire-group.nl

Ohana Advies

Ohana Advies is gespecialiseerd in advies op het gebied van leren en ontwikkelen. Specialiteit en ervaring liggen vooral binnen klantcontact opleidingen voor alle niveaus (van medewerker t/m senior management) en een integrale aanpak van het leer- en ontwikkelbeleid binnen de gehele organisatie. Ook is Ohana Advies in Nederland het aanspreekpunt voor Woonoz, die digitale leeroplossingen aanbiedt op basis van Memory Anchoring®. Leerstof wordt hiermee aangepast aan het tempo en het niveau van de medewerker(s), waardoor de leerstof beter wordt onthouden. Met meer dan 25 jaar branche -ervaring is Ohana Advies (directeur Anja Hulsenboom) een begrip in de klantcontactsector.

Kijk voor meer informatie op www.ohanaadvies.nl

Sponsoren

De Klantcontact Quiz wordt gesponsord door verschillende bedrijven met diepe wortels in in de klantcontactsector en die stuk voor stuk willen bijdragen aan het continu verbeteren van de klantcontactsector. Wil je meer weten over de sponsoren?