Bestuur

Het bestuur van de Klantcontact Quiz bestaat uit professionals uit de klantcontactsector die toezien op de organisatie en kwaliteitborging van de Klantcontact Quiz als kennisevent.

Leden

Het bestuur van de Klantcontact Quiz ziet toe op een gestroomlijnde organisatie van het kennisevent. Daarnaast zorgt het bestuur voor de inhoudelijke opzet en controle van het Quiz platform. Hieronder stellen wij de bestuursleden aan u voor.

Tinky Bart
Bestuursvoorzitter

CEO bij TKC Digital
https://www.tkcdigital.com

Het is de passie van Tinky om organisaties te helpen om de vragen van hun klanten in één keer goed te beantwoorden. Het is haar missie om hier een directiekameronderwerp van te maken en dit te vertalen naar een strategie voor klantenservice en kennismanagement. Na 20 jaar consulting heeft Tinky waarschijnlijk alle mogelijke uitdagingen gezien om dit te bereiken. 

Anja Hulsenboom
Bestuurslid

Directeur bij Ohana Advies
www.ohanaadvies.nl

Anja is een van de meest ervaren Experts op het gebied van klantcontact opleidingen van Nederland. Als voormalig bestuurslid van de KSF en lid van de sectorraad SBB (voorheen Ecabo), is ze daarnaast een belangrijke adviseur en ambassadeur binnen de klantcontactsector.

Alexander de Ruiter
Bestuurslid

CEO bij OBI4wan
www.obi4wan.com

Co-founder en CEO van OBI4wan en heeft meer dan 25 jaar ervaring op het gebied van klantenservice. Hij is gepassioneerd om organisaties te helpen hun klantenservice naar een hoger niveau te tillen: “Mijn passie is het continu blijven verbeteren van customer service processen, door het combineren van technologie en menselijke interactie.”

Ilja Gleiser
Bestuurslid

CEO bij Inspire Group
www.inspire-group.nl

Ilja is al meer dan 20 jaar actief binnen de klantcontactsector. Van 2001 tot 2019 heeft hij verschillende operationeel, management en directiefuncties bekleed in binnen en buitenland. In 2005 was hij betrokken bij de opzet van het eerste offshore contactcenter in Suriname. In 2019 is Ilja gestart met Inspire Group. Het is de missie en passie van Inspire om de klantcontactsector leuker, beter en slimmer te maken.