Reamon Oldenburg van Bol.com over deelname aan de Klantcontact Quiz

In aanloop naar de Klantcontact Quiz op 16 september a.s. organiseren we verschillende activiteiten om de deelnemers zoveel mogelijk te betrekken bij de voorbereidingen en programma van het (kennis)event. Van posters, video’s, online updates, pre-quizzen en nu ook interviews met de betrokkenen deelnemers. In de reeks van mini-interviews die komen geven wij nu het woord aan Reamon Oldenburg, Teammanager bij Bol.com waarin hij uitlegt waarom Bol.com meedoet aan de Klantcontact Quiz!

Wij wensen je veel leesplezier!

Vriendelijke groet,
Team Klantcontact Quiz

Hoe lang ben je binnen je loopbaan al actief in klantcontact?
Ik werk nu ongeveer 20 jaar in het klantcontact wereldje. Op mijn 18e ben ik begonnen als outbound agent, dit heb ik een aantal jaar gedaan als bijbaan naast mijn studie. Vervolgens ben ik op de klantenservice gaan werken bij een facilitair contactcenter. Hier ben ik teammanager in opleiding geworden en vanaf mijn 23e ben werk ik als teammanager. Dit heb ik bij verschillende bedrijven gedaan, in binnen- én buitenland (België). Sinds november werk ik bij 1 van de leukste bedrijven in Nederland, namelijk bij bol.com!

Wat vind je het allerleukste aan het werken in het klantcontact?
De drukte, het zorgen voor de perfecte klantbeleving en tevreden klanten, het samenwerken en het werken in een groot team. Kortom: eigenlijk alles 😉

Wanneer hoorde je voor het eerst van de Klantcontact quiz (en via welk kanaal)?
Onze manager is in contact gekomen met jullie en via hem hoorde ik meer over de Klantcontact Quiz, dit was ongeveer 3 weken geleden.

Wat vind je het allerleukste aan de Klantcontact Quiz? Of anders: waarom heb je besloten om mee te doen met/aan dit kennisevent? 
Fun is de voornaamste reden om mee te doen aan de klantcontact quiz. Bij Bol.com houden we van ons werk, maar ook zeker van gezelligheid. En natuurlijk gaan we voor de winst!

Op welke manier kan de Klantact Quiz bijdragen aan de doelstellingen van uw organisatie? 
Fun in je werk hebben is erg belangrijk. Als iedereen het naar zijn/haar zin heeft, zorgt dit voor meer werkplezier en ook voor meer tevreden klanten en medewerkers.De quiz kan hier dus zeker aan bijdragen, wij hebben er alvast erg veel zin in!