Resultaat Pre Quiz 3

In week 34 organiseerde de Klantcontact Quiz haar derde Pre Quiz.  Deze is bedoeld als voorbereiding op het echte kennisevent dat op 16 september a.s. plaatsvindt. 

Het is belangrijk om te weten én te realiseren dat er een wezenlijk verschil zit tussen de drie prequizzen en de Klantcontact Quiz zelf.

De prequizzen zijn gehouden als korte, statische en harde toetsen, waarbij alleen gekeken werd naar het huidige kennisniveau. De Klantcontact Quiz zelf is in de basis een intelligente e-learning, op basis van Memory Anchoring® en Artificial Intelligence. Door deze unieke combinatie krijgen alle deelnemers de tools om de sector-generieke kennis onder de knie te krijgen, waarbij het spelelement bijdraagt aan een hogere medewerkerstevredenheid en teamspirit.

Uitslag 
Bij aanvang van Pre Quiz 3 staan 75 organisaties geregistreerd als deelnemers voor de Klantcontact Quiz. Hiervan heeft het merendeel actief deelgenomen aan alle Pre Quizzen om zich goed te kunnen voorbereiden. 

Deze Pre Quiz bestond uit 8 vragen, waarbij getoetst werd op verschillende thema’s. Spoileralert: Gemiddeld werden 6 van de 8 vragen goed beantwoord. De vraag is dan wel: hoeveel % van de deelnemers denk jij die ditmaal een 100% score wisten te behalen en zou hiermee kans hebben gemaakt op een Award? 

Ben je nieuwsgierig naar de volledige uitslag en het uitgebreide rapport? Schrijf je dan in als deelnemer van de Klantcontact Quiz. Het evaluatierapport is namelijk alleen beschikbaar voor ingeschreven deelnemende organisaties.  

Beeldmateriaal
Van verschillende organisaties hebben wij de afgelopen tijd beeldmateriaal ontvangen, waarin zij hun deelname aan de Klantcontact Quiz promoten. Doet jouw organisatie mee en hebben jullie dat nog niet gedaan? Doe dat dan alsnog! Dit kan via de eigen social media kanalen met #klantcontactquiz of door ons de foto’s of video’s te mailen (video bij voorkeur via Wetransfer). Hieronder een voorbeeld van deelnemer QUION, waarin zij laten zien dat ze bezig zijn met Pre Quiz 3. 

Volgende Pre Quiz
In vorige meldingen is aangegeven dat er in totaal vier prequizzen worden gehouden. Vanwege het tijdsbestek tot aan 16 september is besloten om Pre Quiz 4 niet te laten doorgaan. Wij willen hiermee tegemoet komen aan de wensen van onze deelnemers om meer tijd te kunnen besteden aan de teambuilding en groepsfocus.

Over de Klantcontact Quiz
De Klantcontact Quiz is bedoeld om organisaties en de gehele sector te helpen met het creëren van meer positieve aandacht voor werken in de klantcontactsector. Doordat de Klantcontact Quiz een online platform is kunnen mensen eenvoudig vanaf eigen locatie deelnemen. Vanuit de deelnemende organisatie of bij de medewerker thuis bijvoorbeeld. Nu duidelijk is dat verschillende maatregelen met betrekking tot werken op kantoor of thuiswerken verlengd zijn wordt ook meteen voldaan aan (geldende) regelgeving. 

Zijn er vragen over dit nieuwsbericht, dan kun je contact opnemen met de organisatie van de Klantcontact Quiz via e-mail of door hieronder een reactie achter te laten.

Plaats een reactie