Simone Duijvelaar van GGN Gerechtsdeurwaarders over deelname aan de Klantcontact Quiz

In aanloop naar de Klantcontact Quiz op 16 september a.s. organiseren we verschillende activiteiten om de deelnemers zoveel mogelijk te betrekken bij de voorbereidingen en programma van het (kennis)event. Van posters, video’s, online updates, pre-quizzen en nu ook interviews met de betrokken deelnemers. In de reeks van mini-interviews geven wij deze week graag het woord aan Simone Duijvelaar, Teammanager bij GGN Gerechtsdeurwaarders, waarin zij uitlegt waarom GGN meedoet aan de Klantcontact Quiz!

Wij wensen je veel leesplezier!

Vriendelijke groet,
Team Klantcontact Quiz

Hoe lang ben je binnen je loopbaan al actief in klantcontact?

Alles bij elkaar werk ik al meer dan 20 jaar in het Klantcontact, meer dan 17 jaar binnen een facilitair bedrijf, bij Teleperformance, waar ik ooit begon als student op de vloer om kranten te verkopen. Ik heb daar een mooie groei kunnen doormaken en hebben alle facetten van het operationeel Klantcontact van dichtbij mogen meemaken, van Sales, tot training geven, en van teammanager tot Contact Center Manager.

Nu werk ik alweer bijna 4 jaar bij GGN Gerechtsdeurwaarders als teamleider. In eerste instantie echt heel anders omdat je van een facilitair bedrijf naar inhouse contactcenter gaat, maar een erg interessante branche die voor mij voorheen compleet onbekend was.

Wat vind je het allerleukste aan het werken in het klantcontact?

De dynamiek, de hectiek en de diversiteit maakt het werken in een Klant contact omgeving zo leuk. Er is geen dag hetzelfde.

Hier bij GGN is het voor ons erg belangrijk dat wij onze klanten kunnen laten voelen en zien dat zij erg belangrijk voor ons zijn, dat we ze willen helpen de best passende oplossing voor ze te vinden, zodat zowel de opdrachtgevers, de klanten en GGN daar blij van worden.

Wij geloven dat iedereen in principe zijn betalingsverplichting wil nakomen. We verdiepen ons in de persoon achter de schuld en stemmen onze aanpak hierop af. Soms zijn we dan ook streng, veel vaker bieden we een helpende hand. Samen vinden we een optimale balans tussen sociaal en financieel rendement.

Bovenstaande geeft nog een extra dimensie aan het werken op het Contact Center bij GGN, je zult op feestjes niet zo snel vertellen wat voor leuk contact je hebt gehad met de Deurwaarder 🙂

Wanneer hoorde je voor het eerst van de Klantcontact quiz (en via welk kanaal)?

Via mijn collega Teamleider; zij had via onze leverancier Obi4Wan een uitnodiging gekregen om mee te doen. 

Wat vind je het allerleukste aan de Klantcontact Quiz? Of anders: waarom heb je besloten om mee te doen met/aan dit kennisevent? 

Eigenlijk een beetje zoals ik bij vraag 2 al heb. Ook is het goed om onze mensen op het Contact Center op deze manier te laten zien en beleven dat ze echt veel weten en erg waardevol zijn. Ze weten niet alleen ontzettend veel inhoudelijk van het hele incasso en Deurwaarders traject. Het zijn ook klantcontact specialisten die erg waardevol zijn, voor ons, onze klanten en onze opdrachtgevers.

Het moet vooral ook leuk zijn mee te doen, het fun element is erg belangrijk. Het is pas het eerste jaar dat we meedoen, maar zal zeker niet het laatste jaar zijn.

Op welke manier kan de Klantcontact Quiz bijdragen aan de doelstellingen van jullie organisatie? 

We willen graag dat onze klanten blij zijn met het contact met ons, dat we meedenken, en helpen. Door juist nog meer te focussen op de kwaliteit van het contact, en dus de kennis die we nooit genoeg hebben te blijven uitbreiden en ontwikkelen gaan mensen misschien toch vertellen op die welbekende verjaardag wat een ontzettend prettig bedrijf GGN is .

Plaats een reactie